Případová studie
Promens Zlín a.s spoléhá na služby Jungheinrich
Zlín, Česko
Zadání pro Jungheinrich
/ Výpadky si není možné dovolit
Rychlý servis, propracovaná distribuce náhradních dílů a dobře vyškolení technici. To jsou služby, které prověří až zákazník s vysokými nároky. O to víc v době pandemie, kdy bylo zajistit 100% kvalitu služeb ještě náročnější.
„Jako Tier 1 dodavatel automotive zákazníkům si nemůžeme dovolit nedodat zboží včas. Každá hodina zpoždění by nás stála obrovské peníze. Na druhou stranu nemůžeme zbytečně předimenzovat naši flotilu manipulační techniky. Proto hledáme takového dodavatele, který je schopen zajistit maximální dostupnost techniky a okamžitě řešit problémy. A to Jungheinrich plní do detailu,“ vysvětluje David Pernický, vedoucí interní logistiky Promens Zlín a.s.
Řešení
/ Spojení týmů Jungheinrich a Promens Zlín šlape jako hodinky
/ Vozíky s Li-Ion technologií
Flotila v Promens Zlín postupně přechází na lithium-iontové baterie. Kromě notoricky známých výhod, jako je bezúdržbový provoz a rychlé dobíjecí časy umožňující vícesměnný provoz bez výměny baterie (mimochodem v Promens Zlín aktuálně připravují rozjet 4 směny, přičemž na dostupnost flotily vozíků tato zátěž nebude mít vliv), se ve Zlíně ukázal ještě další efekt.

Nabíjení kdekoliv
Díky možnosti nabíjení ručně vedených vozíků s integrovanými bateriemi z jakékoliv zásuvky se mohou tyto vozíky průběžně používat na různých výrobních úsecích. Kdokoliv vozík potřebuje, přihlásí se k němu pomocí své karty, odpojí ze zásuvky a opět ho vrátí a dá nabíjet.

Společný tým
Promens Zlín oceňuje nejen kvalitu strojů a samotného servisu, ale i přístup celého týmu Jungheinrich. Pokud se jedná o střední a větší flotilu vozíků, jako je v Promens Zlín, nelze zajistit komplexní služby jen jedním technikem a obchodním zástupcem. Již při výběru vozíků se do procesu zapojují další lidé z centrály Jungheinrich – produktoví manažeři, specialisté na finanční služby, servisní disponenti, odborníci na regály a mnoho dalších.
/ Call4Service
Promens Zlín a.s. je jedním z českých zákazníků, kteří již využívají aplikaci Jungheinrich Call4Service. Díky ní mají možnost jednoduše a rychle objednávat servisní zásah na konkrétní vozík, a to bez nutnosti volání na servisní linku. Dispečer Jungheinrich zprávu z aplikace zpracuje a naplánuje servisní zásah.
Do aplikace přístup předáci logistiky v jednotlivých procesech, díky čemuž se celý proces od zjištění závady po potvrzení termínu příjezdu technika ještě zkrátil, přičemž vedoucí má stále přehled o všech servisních zásazích. Výhodou je i komplexní přehled všech historických servisních zpráv na jednom místě v elektronické podobě.
čelní elektrické vozíky EFG
čelní plynové vozíky TFG
retrak ETV
vysokozdvižných vozíků EJC, ERC
nízkozdvižný vozík ERE
Stáhněte si případovou studii v pdf
Zaujala Vás tato technologie? Chcete ji vidět na vlastní oči v provozu? Kontaktujte nás.

O společnosti Promens Zlín a.s.
Společnost Promens Zlín a.s. je předním výrobcem karosářských dílů z plastů. Díky unikátní kombinaci výrobních technologií je výsledný produkt ze Zlína výjimečný svými technickými vlastnostmi i kvalitou. Důkazem je portfolio zákazníků, mezi které patří IVECO, VOLVO, BOBCAT, ZETOR, nebo třeba společnost NIKOLA, vyrábějící plně elektrické kamiony.